نامه شهید ابراهیم اصغری

بسم ا… الرحمن الرحیم
«همانا خداوند دوست دارد آنان را که در صف جهاد در راهش مقاتله می کنند.»(صف _ ۴)
«ای انسان همانا تو در راه ملاقات پروردگارت صمیمانه و مجدانه می کوشی و برای اینکه به دیدار او برسی رنج و سختی را تحمل می کنی»
با درود و سلام به حضور حجت ابن الحسن (عج) و رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و با سلام و درود به شهدا و با سلام به حضور رزمندگان غیور جبهه ها بالاخص برادر عزیزم ابراهیم اصغری که با نوشتن نامه پر مهرش مرا خوشحال ساخت. برادرم اگرنمی توانم جواب نامه هایت را مانند آنچه که شما بر قلم می آورید روی کاغذ بیاورم لکن بدانید محبت های شما را در قلب خود جای داده و خوش حال از اینکه برادرانی هم چون آن عزیز دارم.
برادرم بدان که هر روز در عذابم که چرا نمی توانم مانند شماها در جبهه حضور یابم و در عمل نشان دهم که جنگ جنگ تا پیروزی را تنها به زبان نیاورم بلکه در میدان عمل هم حاضرم.اما افسوس که این سعادت نصیب هر کسی نمی شود و این حقیر نیز از این سعادت بزرگ بی نصیبم چه کنم که اسیر این دنیای پر از لجن زار هستم چه کنم گرفتار مرداب هوای نفسانی خویشتن هستم برادرم در دعاها و نماز هایت مرا از یاد نبر چرا که در جای مقدس قدم نهاده ای.
برادرم،ابراهیم به کلیه ی برادران سلام مرا برسان دیگر بیشتر از این وقتت را نمی گیرم و در آخر دعایی را از یکی از کتابها برایت می نویسم.
«در حیرتم ای خدای عزیزم،آیا در پیشگاه ربانی تو سخن بگویم یا لب بربندم و به غوغای درونم گوش فرا دهم؟که اگر سخن بگویم و با تو به راز و نیاز بنشینم ،امواجی از دریای متلاطم جانم را در قالب الفاظ که تو تعلیم نموده ای به بارگاهت می فرستم .زیرا:
«این دعا هم بخشش و انعام توست ورنه در گلخن گلستان از چه رست»

«ان شا ا… خداوند به شما عزت و سلامت و قدرت عنایت فرماید و شماها را غلبه بدهد بر شیاطین که در باطن خودتان و خودمان هست.غلبه بدهد بر همه اشخاصی که بر ضد اسلام بر ضد این هدایت که هدایت خودشان هم هست بر همه غلبه بدهد.»«امام خمینی»

خدایا،خدایا،تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.
والسلام و علیکم و رحمه ا…